práce doma PO 11.5.

Školáci,

víte, podle čeho dostalo města Praha své jméno? Zeptejte se rodičů nebo to zjistěte jiným způsobem.

V českém jazyce si přečtěte básničku Krtek  a splňte k ní úkoly v pracovním sešitě s. 35 cv. 7abc. K tomu napište v PÍS s. 26.

V prvouce si projděte učivo  o Praze (text a fotky v dokumentu, nedaří se mi sem vložit prezentace). Střídejte se ve čtení s rodiči a prohlédněte si dobře fotky. Potom zkuste odpovídat na pracovním listě ve hře ano – ne, co jste si o Praze zapamatovali. Toto učivo je v učebnici PK na s. 31, ale jenom malý kousek dole.

učivo o Praze

O Praze ano-ne

V matematice si připomeňte sčítání dvojciferných čísel zpaměti pomocí rozkladu, toto již máme ovládat.  Tímto způsobem spočítejte 6 příkladů, které vám rodiče napíší na papír.

54 + 28 = 54 + 20 + 8 = 82

Postup: První číslo MUSÍ VŽDY zůstat, jak je. Druhé číslo rozložíme a počítáme: 54 plus 20 je 74, 74 plus 8 rovná se 82, výsledek je 82.

Procvičujte si zpaměti násobky 7 – M s. 14 cv. 3 a na těchto cvičeních:

http://rysava.websnadno.cz/matematika_3.roc/nasob7_6.htm

http://rysava.websnadno.cz/matematika_3.roc/nasob7_2.htm

VY_32_Inovace_4.3.7 Násobení a dělení 7 Matematika 3. ročník - ppt ...

 

Comments are closed.